söndag 24 februari 2008

Sömniga söndagen

Skulle göra så mycket idag... göra det mesta klart i Olles rum, städa övervåningen... ja massor av saker finns att göra. Dessvärre finns de även kvar... inte allt men mycket.
Har målat med griffelfärgen ialla fall och möblerat om för, ja jag vet inte för vilken gång i ordningen. Nu har jag nya ideer till Olles rum, så inköpen på Ikea blir inte som jag hade tänkt mig, fast inköp blir det ;)
Ute är det storm och regn, kanske därav humöret. Det är ju lite roligare att städa om det är fint väder, fast då är det ju så skönt att vara ute =)
Var en snabbis till några kompisar och grattade deras tvååring (ska inte tala om när hon eg. fyller) Lillasyser där har oxå blivit sååå stor!! Önskar att man hade lite mer tid över för vänner.....fast jag vet att de vi umgås med känner likadant, det blir trevligt när det väl blir!!
Ska försöka göra en tidig kväll för att vara utvilad på min lediga dag!!!
Först ska jag njuta och inspireras på nätets lantliga sidor....

Inga kommentarer: