tisdag 26 februari 2008


Vita rummet... underbar affär i Karlskoga!! Och det ser ut som om jag kommer att få min madonna!!! Får ta en tur dit igen snart... vårnyheterna börjar ju komma in....
De som känner mig vet nog att bara namnet gör att den affären är som gjord för mig.
Bilden kanske säger lite med...
Här har Olle gjort en labyrint med stolar och jag undrar om han inte funderar lite på hur han ska komma ut....
Kupan på bordet.... present på alla hjärtansdag!!!
Har som sagt varit i Karlskoga idag, trimmning av bil.. den går tydligen inte tillräckligt fort!! ;)
Passade då på att hälsa på en gammal arb. kamrat.. inte till ålder men det var några år sedan vi jobbade ihop. Nu är hon hemma mammaledig med sin jättesöta tjej. Det var trevligt med gott sällskap och goda bullar.
Bokrean hann vi med oxå, bara barnböcker men det uppskattas ju... NickeNyfiken x2, Castor bakar, Bamse sångbok och en bok om brandbilar.
Sen... småplock till mig på.... ja vad annars... Vita rummet!!

Inga kommentarer: