söndag 5 juli 2009

Sista veckan

före semestern. Öppnar, stänger, öppnar å så två mellantider sen är det dags för ledigt!!
Har haft en skön ledig helg å har inte fått så mycket gjort. Eller jo jag har ju rensat hela trädgårdslandet idag, det känns i kroppen kan jag säga.
Lilleman sover hos farmor och farfar för att slippa gå upp med mig halv sex i morgon. Han tyckte det skulle bli jättekul å gick stolt iväg med sina väskor när han skulle iväg. Det känns lite konstigt att gå i säng utan att behöva göra de vanliga kvällsbestyren.
I trädgården blommar mina underbara ljusrosa doftpioner. Hade lovat en bild men hade inget batteri så jag får se i morgon om jag kan fixa in en. Växthuset som har fått en renovering i år är oxå klart, allt planterat och ställt i ordning.... är så nöjd!
Som sagt, semestern närmar sig och ser fram emot många sköna dagar helst med sol och värme. Har inte många projekt att göra då jag hade bra arbetskraft här förra veckan. Tackar så mycket för det!
Lägger in en bild från förra sommaren då vi var på Kolmården. Har sagt att vi ska dit nästa sommar men får se om vi kan hålla oss ;)


"Hälsar på" i bamses hus som för övrigt är stor favorit just nu.

Inga kommentarer: