torsdag 13 mars 2008

Snart helg igen

Jag fattar inte hur fort veckorna går!! Nu är sista arbetsdagen snart här, sen är det två till och sen...... ja ni vet ju...
Har sovit jättelite inatt så jag har varit rätt slö i em men i morgon ska vi ut och hämta lite "kissar" och göra lite påsk här hemma. Jag är inte den som brukar pynta så mycket den här helgen men nu är det ju annorlunda när Olle är med. Han kommer nog att tycka det är superkul. Om inte annat att plocka med tuppar och hönor för att leka med, skjutsa i bilar osv....
Ska även försöka ta en bild på ett vårtecken som jag hittade när jag kom hem...nää jag tänker inte tala om vad... =)
Senaste dagarna har lilleman varit helt otrolig vid läggdags....han har såååå mycket att prata om (han har iofs börjat prata mer överhuvudtaget, inte för att han har varit direkt tyst förut heller). När man säger att nu ska du vara tyst och försöka sova får man svaret
- Jag vill inte sova, jag vill prata!!!

Inga kommentarer: