fredag 29 februari 2008

Tomhet

Att man kan känna sån saknad ....
Efter en lång arbetsdag som gick i 180 så gick jag med en tom vagn (nja hade ju handlat två matkassar plus alla dagiskläder) hemmåt. Så himla konstigt.. Olle blev hämtad tidigare av faster och kusinen för att följa med på hans fotbollsträning.
Väl hemma så kan man ju tänka sig att jag skulle passa på att göra massor av behövliga saker men inte då... jag kom som av mig.... allt kändes bara tyst och tomt...
Jag är nog kanske inte van vid det, sen var jag nog rätt så trött med, känns som om nån flunsa eller nåt är på gång. Satte mig iaf i soffan och tänkte jag sitter väl i fem min.... Sov en timme!!
Väl vaken så väntade jag bara på att klockan skulle bli mot sju så att min lilla älskling skulle komma hem. Patrik kom först och en liten stund senare min solstråle, trött efter en lång dag på dagis och jag kan gissa rätt intensiv kväll på träningen.

Åh så underbart det är när han bara vill få av sig kläderna fort fort och springer i mammas famn för att kramas....
Vet att det är nyttigt att han är hos andra än oss och det går bara bra när han är det men min längtan är alltid den samma....

Älskar lillhjärtat mitt!!

Inga kommentarer: